bakgrunden

måndag 29 december 2008

Storstädning

Skål 500:-
Julen har varit mysig, mycket mat, släkt och paket, men vi fick inte bara paket i julkapp, Tuva och Alva fick även en riktigt jobbig förkylning... Barnen har sovit massor och då har jag och Mannen passat på att börja röja i vårt arbetsrum. Har slängt massa skräp, köpt förvaringslådor och sorterat (jag är en samlare, så det fanns en del att röja). Har även inventerat keramiken och tagit bilder innan det åkt ner i de nya fina förvaringslådorna.
Bilderna är från min inventeringsfotografering (långt eget ord).

Burk 750:-

Fat med spricka rätt igenom, varför sparar jag på sånt?

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad kul att du har skrivit ett inlägg:-)
Jag har ju dig i min blogglista så alla kan se dina fina grejer.
Tack än en gång för julklappen,jättekul! Finns det fler sånna böcker? I samma serie menar jag?

KRAM

Anonym sa...

Gud vad avis jag är att du städat och organiserat. Jag skulle ju också göra det när Matte var ledig så länge men vi har bara haft sjukstuga och våra barn sover INTE när de är sjuka! Ni måste fått samma sjukdom som vi haft. Men jag tror Matte fick nån annan och har nu smittat Vilda. Hade ju tänkt kolla om ni ville leka. Zebbe får ju inte gå till dagis förrän på torsdag!
Anette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails