bakgrunden

torsdag 16 april 2009

Emmas tekniska support

Äsccch då ! det var väl inte så svårt......Jag är så otroligt stolt nu :)

Efter min framgång med bluetoooth och mobilbilder funderar jag nu på att ändra om hela bloggen och istället ha den som teknisk support så att folk kan skriva till mig och få hjälp med sina data problem.

Om man skall använda bluetooth så måste man ha en liten extra grej som man sätter i usb-porten och den hittar man oftast på pojkvännens sida av skrivbordet. Det svåra är att hitta den, själva överförandet är inte så krångligt :)

Jag tror faan jag är bäst just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har funderat på att köpa mig en scanner. Hur fungerar dessa och finns det någon du kan rekommendera? Är dom svåra att koppla in? Tacksam för svar!

Emmas keramik sa...

haha ja, jag rekomenderar en digital kamera... Eftersom jag inte har någon scanner eller förstår teknik särskillt bra brukar jag fota av saker jag vill ha in i datorn med digitalkameran. Det är mitt tipps. Det går att fota av allt :)
MVH
Emmas tekniska support :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails