bakgrunden

lördag 23 maj 2009

Snart går flyttlasset

Arbetsrummet är nerpackat och om en vecka kommer våra starkaste vänner och hjälper oss att bära skiten. Det finns en del att packa, phu!!! Men det är kul också för jag hittar saker som jag nästan glömt bort även om de stått på en hylla väl synliga.

Denna "frodiga kanna" är ett skolprojekt som jag gjorde på Hellidens Fhsk.
Vi skulle dreja/göra en "frodig kanna" Jag tycket att mina blommor var frodiga så denna skulle påminna om hur de ringlar, klänger och växer. Jag hade nästan glömt hur många smala ringlade korvar jag drejade innan jag blev nöjd.
Som ni ser så äter jag också m&m. Det är mycket nostalgi i en den påsen :) När jag var Aupair i USA så var det de som fick mig att stå ut ett år i ett land som har apäckligt smågodis.


Det kommer dröja ett tag innan bloggen blir uppdaterad igen. Ryktet säger att vi kommer vara utan bredband i en månad nu!!!!

2 kommentarer:

joly sa...

En hel månad?? Jag skulle dö! På riktigt! :P Men så har jag ju inget liv heller... ;D

Emmas keramik sa...

Ja vet, det kommer vara väldigt tufft, som ett elektroniskt u-land ungefär...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails