bakgrunden

söndag 29 november 2009

Tack Hjo!

Tack för julmarknaden igår! Om jag skall försöka sammanfatta det så var det:
Julstämning, kallt, många som var intresserade av bränningen, mycket beröm, många som ville köpa mina fina julstjärnor(som inte var tillsalu), många gamla och nya vänner som kom fram och pratade, några sålda ljuslyktor, mycket funderingar kring marknadsföring, försäljning, rätt forum, och framtiden. Jag är jätte nöjd.
Nu skall försöka få tid till att lägga in keramiken som finns kvar på min hemsida så att ni kan gå in och beställa därifrån www.emmaskeramik.se
Det blir denna veckans projekt.
Ps. Jag såg tomten springa förbi mitt stånd någragånger, han stannade inte...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jättefint ut med alla stjärnorna. Var det nervöst?
Älskar dina prinsesslyktor. De är ju himla fina!
Kram Anette

Emmas keramik sa...

Tack Anette!
Det var lite nervöst att visa upp keramiken, men det gick väldigt bra. De flesta tyckte att jag gjorde såååååå fina saker :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails