bakgrunden

torsdag 8 april 2010

Bränning på g?

Idag hotade pappa med att elda upp allt riset..... Mamma och pappa har en himla massa trädgårds skräp och ris som jag brukar elda upp när jag gör en bränning.
-Om du skall bränna måste vi göra det innan första maj sen kan det bli eldningsförbud sa pappa ....och jag fick eld i baken (humor). Så nu börjar det luta åt att vi kanske eldar på söndag om vädergudarna tillåter. Det finns inte jätte mycket att bränna, men några prinsessor och prinsar och någon burk. KUL, KUL, KUL!!!!

Nu har jag ju inte eldat på ett tag eftersom jag har fött barn, varit mammaledig, börjat jobba och livet har snurrat på utan att jag hunnit med, så det vore ju himla kul att få bränna. Håll tummarna för att söndag blir en strålande, VINDSTILLA dag.

TJOHOOoo och i går fick min bästa Jessica en liten tjej, mycket roligt som händer nu :)

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Tack! Vi kanske kan komma och hälsa på när du bränner på söndag så får du se henne? Fast Martins syster ska komma från göteborg också så det kanske krockar,vi får höras.

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails