bakgrunden

söndag 16 maj 2010

Jag är med i en tidning.

För ett tag sedan kontaktades jag av en tidning som handlar om självförsörjning och ett alternativt boende på landet som undrade om jag ville vara med i deras temanummer om keramik och olika bränningsmetoder. Så klart jag ville, det är ju jätte bra reklam för mig och väldigt kul att få vara med i en tidning. Tidningen heter Åter, är ni intresserade av att läsa mer om dem så är deras hemsida www.alternativ.nu
I detta nummer så beskriver de olika bränningsmetoder, bland annat raku, anagamma, saltglasering och svartbränning. Väldigt rolig läsning om man gillar ved, eld, rök och keramik :)

Jag har fått ett gäng tidningar att dela ut till nära och kära så är ni intresserade att läsa om detta så hör av er.

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad kul!
Vi måste ses nån dag,vi får ta picknick en eftermiddag om vädret blir roligare.
Kram

joly sa...

Vi glömde ju våra! :( Du kan väl spara ett par så tar vi dom nästa gång? Tror som sagt att svärföräldrarna tycker att sånt där är intressant... :)

Kristin sa...

HEJ!!!
Vad roligt att du är med i tidningen. Jag har aldrig hört talas om den, men nu ska jag läsa på hemsidan. Hoppas det ger dig lite reklam. Du gör ju så fina saker. Hoppas du kan sälja det i Saluhallen, kramar

Jenny sa...

Jag är lite sen av mig, men om det finns en tidning kvar vill jag gärna läsa! :) Kan ju ta den tillsammans med burken nån gång när vi ses! *kram*

Emmas keramik sa...

Joly: själklart så sparar jag era ex, vi får se till att ses sen när ert späckade schema är över :)
Kristin: japp kul,med gratis reklam :)
Jenny: du kan få ett ex, jag har några kvar. Hoppas att vi kan få till ett möte snart.
KRAMAR

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails