bakgrunden

måndag 20 maj 2013

10 000!!! JÄ BEJBY!

Jag tänkte bara göra ett inlägg för att visa att jag fortfarande finns och tänker på keramik då och då. Men vet ni vilken lycka!!, jag ser nu i min statistik att jag nu passerat 10 000 visningar. Alltså jag vet att det inte är super mycket för en blogg i allmänhet, men för MIN blogg, för MIG är det mycket! HURRA!! Jag skall nog fira detta på något vis... Kanske, bjuda alla som kommenterar på en kryssning i Karibien, gratis dricka om ni någonsin träffar mig i en bar, eller fribiljetter mina favoritfilmer till alla som länkar till min sida... HURRA!!! ....Opps... nu inser jag att jag kanske, kanske överdrev lite och får nog ta tillbaka allt det här med gratis....  ...men fira måste jag ju, kanske äter jag lite extra choklad ikväll istället ;) HURRA!! Jag är så glad för alla som tittar in här då och då. Och med tanke på hur sällan jag uppdaterar känns det jätte kul! Det värmer nästan lika mycket som när bränningen kommit upp i 800 grader och kinderna blir röda.  


10 000  VISNINGAR, HURRA!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurraa! Gratulerar, det är inte dåligt med 10000 visningar, jag tycker du borde fira med en blogg maratonvecka med minst ett inlägg om dagen;-)

/Anette

Emmas keramik sa...

Tack! Blev så himla glad när jag såg detta. Men ett inlägg om dagen...haha det får vara det långsiktiga målet. Jag borde lyssna på dig som är it-expert.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails