bakgrunden

måndag 11 augusti 2014

Telefonklotter

Denna sommar har jag upptäckt ett nytt sätt att varva ner och återhämta mig, jag kallar det TELEFONKLOTTER. Att sätta mig med ett skissblock och tuschpennor och bara måla det jag varit med om eller tänker på., eller bara måla ringar, på ringar och snirklar som bara fyller pappret till ingen nytta., Eller konstiga blommor som inte går att plocka., Eller ögon som ser in i genom ytan., Eller små vägvisare som är som pekpinnar., Eller små små bubblor som inte betyder något men som finns och stör., Eller solglasögon som skyddar mot allt.
Jag har tecknat våra resor...
Jag har tecknat på min tekopp...
och jag har tecknat det jag känner sista dagen på semestern när det är dax att dra igång ekorrhjulet igen...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails