bakgrunden

lördag 27 december 2014

Vinterprommenad

Jul har spenderats med en härlig blandning på släkt, mat och godis. Så nu är jag mätt, så otroligt mätt på fett och socker att jag nästan inte trodde det var möjligt. Det är som att jag skulle vilja dricka endast grönt te i veckor för att rena  mig.....eller..... Nej det kommer jag inte göra.  Men iallafall så vaknade jag i morse och SNÖN har kommit. Så otroligt vackert!!! Vilken energikick! Jag älskar ljuset! Promenaden utmed Hjoån känns som en saga. ÅÅÅååå så mycket inspiration.
Tänk ett fat med detta mönster.
...eller ett fat med detta som kant....
.... eller droppande istappar.
Så otroligt vackert, naturen utmed Hjoån är så vacker och jag är tacksam över att detta finns i min närhet. Som att vandra i en sagovärld.
Jag hoppas att ni som är här inne och läser haft en bra jul och att 2015 blir allt ni hoppas på. Jag återkommer om mina önskningar inför det nya året.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails