bakgrunden

onsdag 21 oktober 2009

Anslagstavlor

Min bror var jätte snäll och skänkte mig sin gamla anslagstavla med korktavla. Den målade jag vit och sedan har jag tapetserat framsidan med fin tapet. Nu har vi en fin anslagstavla till alla "komihåglappar" i köket.





Vid min datorplats i arbetsrummet har jag en anslagstavla som jag gjort av en IKEAram och en mönstrad pappkartong. Den skall fungera som inspirationstavla men när Tuva gjort fina teckningar till mig hamnar de ofta där, så den är också ett galleri över Tuvas alster.

4 kommentarer:

Mor Duktig sa...

Sååå snygg!
Min sambo älskar anslagstavlor.. Jag hatar dem men, det här skulle jag kanske föreslå honom.

Emmas keramik sa...

Tack så mycket :)
Det är en bra kompromiss för att kunna titta på alla viktiga lappar utan att det ser för skräpigt ut :)
/Emma

Gudrun sa...

Så snygg den blev.
Gulligt med hennes teckningar som har en egen plats.

Emmas keramik sa...

Gudrun:Tack så mycket! Ja Tuva är väldigt stolt över sina bilder så det är kul att hänga upp dem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails