bakgrunden

fredag 23 oktober 2009

Julmarknad

Minns ni vad jag tycket om att stå på Kloster Cafés julmarknad för två år sedan.... Ja Det var ganska långtråkigt... Inte så mycket hände de två dagarna, men,men nu ger jag julmarknader en chans till!! Jag har tackat ja till att vara med på JULMARKNAD på torget i Hjo lördagen den 28/11. Det är utomhus så det kommer nog vara ganska kallt, men förhoppningsvis så kommer det massa människor och vill titta på min keramik. Det skall bli väldigt kul eftersom det är första gången som jag är med på något i Hjo.
Hoppas att vi ses där!

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Tack snälla för kommentaren på mitt inlägg!

Stor kram! Hoppas allt är bra med dig och du säljer bra på julmarknaden!//Ylva

jennie sa...

nej, tyvärr kan jag inte komma -> fyller ju 30 på söndagen :D men lycka till. du har himla vackra saker!

Cassie sa...

Vad roligt hoppas det gick bra för dig det året. JAg stod där förra året (2012).Sålde då lite cake pops och godis men mest sålde jag lite 3d origami i jul tema. Var jätte skoj och trevligt så ska se om jag kan vara med i år igen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails