bakgrunden

söndag 2 december 2007

Klosters cafés Julmarknad




Hmmm... Har stått i två dagar på klosters café och försökt fördriva tiden... Hm. Det var inte så många som hade snappat upp att det var julmarknad på Klosters café så det var ganska långtråkigt. I och för sig var de andra utställarna väldigt trevliga, men jag hade hellre haft fullt upp med kunder än att snacka skit med dem. Det var ju tur att jag spenderade torsdags kvällen med att klippa visitkort (ironi)...ha ha, har nog delat ut ca 10 st, under hela helgen.

Vad som är positivt med helgen är att min keramik fick vara kvar i cafét fram till den 21 december. Så ni kan fortfarande gå in på caféet och titta på mina grejer
Återigen har tankarna kring rätt forum dykt upp och efter denna helgen är jag ännu mer skeptisk till att marknader är det forum som jag skall visa upp min keramik i.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails