bakgrunden

lördag 8 december 2007

Funderingar

Det är lite paus i min verkstad nu för tiden. Det är ganska skönt att koppla bort alla keramik tankar ett tag och låta hjärnan pyssla med annat. Men det ligger en hel del projekt och gror inne i huvudet, många små verk som vill bli tillverkade. Det kanske är dax att sätta igång skissarbetet så att jag inte glömmer bort alla idéer
De närmaste veckorna skall jag ägna åt jul och fixa paket och baka och julpyssla. Men jag skall också utvärdera "keramik året" och fundera på hur jag skall gå vidare nästa år. Det finns många tankar: "vart jag skall visa upp min keramik?", "Hur mycket tid vill jag lägga på keramiken?" och "Skall fixa en seriösare hemsida och profilera mig mer online?"
Ja svaren kommer nog så småning om, nu skall jag koka en kopp te och läsa min nya mama tidning medans resten av familjen sover middag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails