bakgrunden

måndag 17 december 2007

December vila

Jag och mannen här hemma hade lovat varandra att december skulle vara en lugn månad, dvs vi skulle inte jobba något med våra verksamheter som vi har vid sidan av. Jag skulle bara vara med på klosters cafés julmarknad och sen skulle vi bara jul mysa resten av månaden. Och det har vi gjort, vi har sett masssa filmer,lekt i lekparken, bakat pepparkakor, lagat ordentlig mat, fixat alla julklappar innan sista advent och klätt granen. Det har varit jätte skönt eftersom hösten var rätt så intensiv. Men nu börjar det klia lite i mina händer efter att dreja igen. Jag har så mycket ideér som jag vill testa. Jag skall ta det lungt denna veckan också, men sen i mellandagarna... då jäv..r skall jag dreja. Jag skall också försöka mig på att göra en riktig hemsida för keramiken som man kan beställa ifrån, det blir vårens projekt. Spännande, spännande!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails