bakgrunden

tisdag 11 december 2007

Inbrott


I dag när jag och Tuva skulle gå in på Klosters café och kolla hur det gick med den lilla mini utställningen som jag hade där, fick vi det väldigt tråkiga beskedet att någon idiot gjort inbrott där under natten. Fy f...n va ruttet, små företag som kämpar för att få det att gå runt och så kommer det idioter och bara trachar sönder och snor saker! Som tur var så hade de lämnat utställnings rummet orört, så inget av mina saker var trasiga eller borta. Men jag tycker väldigt synd om Mail och hennes personal.

Hon ville att vi utställare skulle plocka hem våra grejer eftersom hon skulle tycka att det vore hemskt jobbigt att få något förstört som hon hade till låns, det har jag full förståelse för. Så nu är mina grejer hemma i lägenheten igen. Och ingen mer marknad på Klosters café. Det blev ett väldigt tråkigt slut på den marknaden/utställningen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails