bakgrunden

torsdag 17 januari 2013

1,2,3...

1...
2...
3...
På det fjärde skall det ske....
På det femte gäller det....
På det sjätte SMÄLLER det!!
Laddad till tänderna, torsdagskvällar skall vara keramik-kvällar. Nu är jag mer än peppad att köra igång. Skall bara lägga barnen och efter det skall  träna på att ignorera en överfull tvättstuga, ignorera att det behöver plockas i ordning, ignorera att tulpanerna tappar sina blad och behöver slängas, ignorera att jag är trött och vad som är på tv och istället prioritera keramiktid.  

Du duger som du är!
Jag skall också träna på att saker och ting inte behöver vara perfekta.... "Du duger som du är" säger prinsesslyktorna och de är så otroligt kloka, jag önskade att jag lyssnade mer på dem.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails