bakgrunden

onsdag 2 januari 2013

så jä...la besviken...

Ni vet den där Barbie älvan som skulle städa ateljén.... Hon har inte varit så där jätte effektiv direkt och idag när jag kom ner såg det precis lika stökigt ut som tidigare....
Fy för oseriösa Barbie älvor!!
Jag vet inte, jag är rätt besviken på att hon bara låtsades att hon kunde uppfylla drömmar.... Så jag fick städa upp det själv... Och det kanske är så det är i livet om saker skall bli gjorda så får man sluta drömma, önska och fantisera och istället AGERA.
Nu är jag så stolt över det rena fina resultatet att jag tänker bloggskryta om hur fint jag städat, jag har till och med dammat av färgproverna som egentligen bara är prydnad på väggen. ÅÅÅåå va rent och fint det är nu!
Rent och fint
Färgprover
Ja, jag vet att kvinnor som försöker överträffa varandra i husmorskonster har en speciell plats i helvetet så det är med risk för att få spendera en tid där som jag lägger ut efter bilderna på den fint städade ateljén  :)

3 kommentarer:

Anette L sa...

Barbie-älvan kanske har julledigt fortfarande. Tur du är lite mera handlingskraftig än henne :)

Skolgatan sa...

Så fint!! Skryt på:)!

Emmas keramik sa...

Ja Jessica detta får bli min skrytblogg:)
Anette: Ja vad är det med sverige och ledigheter, allt stänger över jul och hela juli... Inte ens älvor jobbar :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails