bakgrunden

onsdag 6 februari 2013

Blommor i februari

Det är bara februari men jag vill ha vårblommor,  jag vill dricka te i uterummet, Jag vill ta av mig vinterjackan och dyka in i garderoben och kolla om det finns några gympaskor som saknat mig. Jag vet att det är för tidigt men jag längtar efter VÅR. I ateljén växer det iallafall vårblommor...., eller iallafall blommor...., eller ja, fat som inspirerats av frökapslar som en gång var blommor... Ja växter...
Jag längtar oftast till nästa steg, drömmer och planerar och är rastlös om det inte finns planer och projekt. Eftersom jag samtidigt är tidsoptimist så planerar jag oftast för mycket och springer lite för fort för att hinna med allt. MEN nu börjar jag bli så klok att jag planerar bättre och PRIORITERAR BORT saker istället för att springa fortare.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails