bakgrunden

torsdag 29 november 2007

Klippa visitkort

Skall ställa upp mitt bord på Klosterscafé i morgon inför helgens julmarknad. Det betyder att kvällen kommer spenderas med att klippa visitkort och skriva prislappar. På förra marknaden delade jag ut ca 200 visitkort. Det var väldigt kul att så många tyckte att det var värt att fundera mer på min keramik och titta på min hemsida.... Eller så kände folk sig tvingade att ta ett kort för att göra mig glad, ha ha.

Jag är väldigt laddad inför att vara med på ännu en marknad. Nu har jag ju något att jämföra med och lite mer kött på benen. Vet att jag på lördag kväll kommer vara trött på att le och förklara min bränningsmetod... Men det är himla kul att se vad folk tycker om keramiken och få kommentarer.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails