bakgrunden

torsdag 8 november 2007

Ny projekt på gång.

Jag och Andreas (the love of my life) håller på med ett gemensamt projekt. Vi skall göra en lampa ihop. Jag gör själva lampan och dess utsmyckning medans Andreas skall sätta in tre lysdioder, en i varje lucka. Han är elingenjör och kan det där med att omvandla ström till rätt volt eller vad det nu heter? Haha nu skrev jag säkert fel och kommer få rätta....



I allafall så ser lampan ut så här:




Det är två luckor nedåt och en uppåt eller tvärt om. Jag hade tänkt fästa lampan på en fin träplanka som kan rama in den. Sedan skall det förstoss bli lite ståltråd och pärlor eller liknande på den, eller kanske skall jag måla ett silvrigt mönster på den? Ja det kan ju bli skit fint. Hur lampan än blir så kommer det lysa fint i min hall sen.
Får sätta mig och surfa efter lite inspiration.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails