bakgrunden

tisdag 5 januari 2010

ÄNTLIGEN!

Så kul att äntligen få dreja igen. Jag började igår kväll och det var ingen jätte bra start. Jag var visst lite ringrostig efter mammaledigheten. Det blev några klunsar till återvinningslådan innan jag gjorde en burk som jag var någorlunda nöjd med. Men idag har det gått bättre och jag har gjort färdigt burken från igår och drejat små prinsessor. Burken fick mossa, ekollon och eklöv. Jag har funderat på denna burken sedan i höstas då Tuva samlade på ekollon och kastanjer. Det skall bli kul att få se den färdigbränd.

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Jättefin, kul att komma igång igen.

Jenny sa...

Kanonfin Emma! :)

Kristin sa...

Vad duktig du är. Härligt att du är på G igen. Ha en mysig kväll, Kramelikram Kristin

Emmas keramik sa...

Tack! japp nu hoppas jag bara på att jag håller lågan uppe :)

Hildur - fixaodona sa...

Gokväll och vad glad jag blev av att läsa att jag inspirerar via bloggen. Tack! Vilket fint lock du gjorde. Jag älskar eklöv och ekollon. En av mina favorittapeter har just detta mönster. :-) Trevlig vecka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails