bakgrunden

måndag 4 januari 2010

Nu smäller det!

Ett, två, tre,
på det fjärde skall det ske,
på det femte gäller det,
på det sjätte smäller det!!!!

Det känns lite som att hoppa från en hög trampolin just nu. Jag vet att det kommer bli jätte kul när jag väl sätter igång, men det är ändå läskigt. Jag har inte drejat sedan Alva föddes för ett och ett halvt år sedan. Det är väldigt lång tid. Jag har planerat, funderat, skissat varit på gång för att sedan inse att det har inte funnits tid. Men nu, i morgon skall Andreas ta med sig barnen på utflykt så att jag skall få en hel dag för att komma igång igen. Så jag skall tjuvstarta nu ikväll, väldigt spännande.

Nu har bloggen också fått en funktion så att ni kan prenumerera på inlägg om ni vill det. Kolla längst ner.

4 kommentarer:

Kristin sa...

Åhh, vad kul. Vilken dag du har framför dig. Äntligen ska du sätta igång med det du har längtat efter. Lycka till, kramar Kristin

Skolgatan sa...

Spännande! Ja vi måste ju leka en dag,dagarna bara försvinner. Vi får höras på telen:-)

Gudrun sa...

Så roligt, hoppas det blir mycket gjort, för funkar det gör det trots uppehåll.
Ha det gott och god fortsättning.

Emmas keramik sa...

Tack för lyckoönskningarna :) Det är en jätte kul dag vid drejskivan, skriver mer om det senare.
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails