bakgrunden

onsdag 3 februari 2010

islyktor

Jag och barnen har gjort islyktor eller egentligen är det nog skulpturer. Vi har inga ljus i dem och vi tyckte att de var finast när de staplades på varandra. Tuva är noggrann med dem och borstar av dem varje morgon när hon ser att det kommit ny snö :)
Annars är det kaos här som vanligt så keramiken går på sparlåga....igen, men det kommer förhoppningsvis ändras snart.
Jag hoppas att ni fortsätter kolla in på bloggen ibland även om det inte är jätte många inlägg här.
Kram

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hej i vintervädret!!!
Vilka fina islycktor ni har gjort. Klart jag kollar in här ibland. Hur är det med er? Måste träffas, men jag har grymt mycket just nu. Förlåt, vi hörs om en date. Hoppas du snart får mer tid för att dreja.
Tack för ditt inlägg hos mig. Visst är det så, alla som gnäller nu kommer att gnälla sedan också, sommaren för varm, våren för sen, hösten för lång osv, Alltid något att klaga på, men jag fattar inte att de orkar lägga energi på saker de inte kan påverka. Det är bara att gilla läget.
Varma vinter kramar♥ Krsitin

Emmas keramik sa...

Hej!
Ser fram emot vår fika, men du det är ingen brådska. Vi tar det när det lugnat ner sig lite för dig.
Kram!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails