bakgrunden

onsdag 31 oktober 2007

Snart marknad

Till helgen är det dax för marknad på Vidablick i Bankeryd, jag är både nervös och förväntansfull. Det skall bli kul att stå där och leka affär. Samtidigt som jag är lite nervös för hur min keramik kommer att mottagas av folket... Jag vill ju att det skall vara anstormning till mitt bord och att folk sliter i grejerna för att få vara först att handla dem...(haha, lite som när kända designer gör kollektioner åt H&M) Men det kanske är att hoppas på för mycket ;). Ja spännande blir det i allafall.

Skall spendera kvällen med att göra en prislista och det är inte lätt. Det får inte vara för dyrt, samtidigt som jag inte vill sälja mina grejer för billigt eftersom jag lagt ner väldigt mycket arbete på dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du har med dig kameran på marknaden.
Hittade en blogg med en mamma som pysslar tillsammans med sina döttrar, tänkte på dig och Tuva.
http://blogg.alltombarn.se/anna/ är adressen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails