bakgrunden

tisdag 11 september 2007

Arbetar förfullt

Drejar mycket nu för tiden. Jag skall vara med på en hantverksmarknad under allahelgona helgen och då vill jag verkligen ha bra saker att sälja. Har för första gången i mitt liv gjort en serie, alltså samma sak flera gånger. Egentligen är det två serier, två olika ljuslyktor som jag tänkte dreja många, många, många av... och sen kommer de sälja som smör i solsken :)

Det skall bli väldigt spännande att få vara med på en marknad, det är första gången som jag gör något sådant själv, utan att ha en skola som jag säljer åt. Spännande, spännande.
Burkar är bland det roligaste jag vet att dreja.

I för grunden här syns två ljuslyktor som tillhör den ena serien, "Fin" kallar jag den serien. De gravida kvinnorna gjorde jag när jag väntade min dotter, jag gick över tiden två veckor med henne och det var både tungt och tråkigt. (Det kommer komma bättre bilder på allting så fort det är bränt)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails