bakgrunden

måndag 24 september 2007

Julmarknad

Har fått en förfrågan om att vara med på ytterligare en marknad nu i vinter. Det är en jul marknad på Klosters kafé. Förra sommaren ställde jag ut min keramik på deras kafé och nu skulle de ha en julmarknad och så undrade de om jag ville vara med. Det är väl lika bra att vara med på så många ställen som möjligt. Egentligen borde jag nog ut och marknadsföra mig minst lika mycket som jag drejar. Men skall vänta med att anmäla mig till efter bränningen ifall allt går sönder...

En bild från utställningen jag hade på Klosters kafé förra sommaren.

Sen kommer de där små stress tankarna också om hur jag skall hinna med att produsera keramik till två marknader... Men det är ju bara att köra på så får det bli vad det blir eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt! :D Blir säkert jättebra!

Anonym sa...

Åhh vilka fina saker du gör :) Kul att få se, har inte sett ngt tidigare! Hoppas att allt är bra med dig!! kram/Emma

Emmas keramik sa...

Tack, tack!
Så kul att ni gillar vad jag gör, blir så glad :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails